Sunday, July 27, 2014

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



Herkese merhabalar,
Bugün sizlerle Gratis indiriminden aldığım ve çok severek kullandığım Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu inceleyeceğiz. Gratis'in bayram indiriminden 11 TL gibi bir fiyata aldım. Alalı daha çok olmamasına rağmen ürün yazısını yazmak için her gece yatmadan ve duşa girmeden makyaj denemesi yapıp onları sildim.



Normalde makyajımı makyaj temizleme suyuyla çıkartan bir insan değildim. Makyaj temizleme pedine biraz Dove krem sürüp üst tabakasını temizler geri kalanını da yüz temizleme jelimle hallederdim. Böyle uzun bir çabaya girmemin sebebi ise cildimin çok hassas ve kuru olması. Bir makyaj temizleme suyunun cildimi tahriş etmeden o kadar makyajı çıkarması bana gerçekten olanaksız geliyordu ta ki Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyuyla bir makyajımı çıkartana kadar. Yani benim ilk makyaj suyu deneyimim Loreal ile oldu. Çok memnun kaldığım bir ürün değildi ama o zamanlar elimde yalnızca o vardı. Daha sonraları bir çok blogda Garnier hakkında çok güzel yorumlar okuyunca bir şans vermek istedim ve ilk indirimde sepete attım. Siz indirimsiz de alabilirsiniz, öyle çok pahalı bir fiyatı yok -16 TL-.



Öncelikle ürünün dışından başlamam gerekirse çok hoş şeffaf bir şişesi var. 400 ml ve  pembiş bir kabağa sahip. Kapağı çok büyük olmadığından ürün bir anda pamuğa dökülmüyor. Yani ürün israfı sıfıra yakın diyebiliriz.

Ürünün yapısı ise su gibi. Hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu var, alkol ve paraben içermiyor. Kullandığınız zaman yağlı bir his bırakmıyor. Makyajımı temizledikten sonra bir de yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkardım ama bir gece yıkamadan yattım ve bir rahatsızlık hissetmedim. Yani yüzünüzü tekrar yıkamasanız da olur.



Ürünü şu zaman kadar ten makyajımda ve göz makyajımda denedim. Dudak makyajımı silmeyi düşünmüyorum. Bildiğiniz gibi öyle tabakalarca fondöten ya da BB krem süren bir insan olmadığımdan benim ten makyajımı kusursuz çıkardı. Göz makyajımı ise pamuğa biraz alıp 30 sn kadar bekletip öyle siliyorum. Rimelimi ve Flormar eyelinerımı çok güzel çıkardı. Yalnız Maybelline jel eyelinerı çıkartırken biraz zorlandım. Kirpik diplerimde kalan ve pamukla bastırmak istemediğim kısımlara ise pamuklu çubuk yardımıyla çıkarttım.

Makyajınızı sildikten sonra neminden dolayı biraz yapış yapış bir his bırakıyor ama ürün ucunca o his de gidiyor. Yani beni rahatsız etmedi. Ürün 400 ml ve 200 defa kullanılabileceği ifadesini içeriyor ama bu sizin kullanımınıza göre de değişir.



Ürünü sadece Loreal ile karşılaştırabilirim çünkü sadece onu kullandım. Garnier kesinlikle Loreal'den çok daha iyi. Daha etkili bir çıkarma yöntemi var ve bence daha hafif. Loreal'den sonra hep yüzümü bir kez daha yıkama gereği hissederdim ama Garnier'de öyle bir şey hissetmedim. Yani Loreal mi Garnier mi? Tabi ki Garnier.



Okuduğum kadarıyla Bioderma H2O'nun yapısına çok benzeyen bir yapısı varmış ama Bioderma bir tık daha iyiymiş. Kullanmadığım içn yorum yapamayacağım ama eğer hem uygun fiyatlı hem de etkili bir çözüm istiyorsanız Garnier'e bir şans vermelisiniz.

Friday, July 25, 2014

Tatilde Yanıma Aldıklarım



Herkese merhabalar,
Birkaç günden beri blogu çok boşladığımın farkındayım ama bu boşlama esnasında ben de hiç boş durmadım. Telefonumu yeniledim ve çözmek biraz zaman aldı ve hala daha alıyor. Tatil valizim için uzun bir liste hazırladım, lise arkadaşlarımla çok güzel bir yemeğe çıktım ve son olarak Gratis'ten bayram alışverişi yaptım. -Aldıklarımla ilgili bir post hazırlamayı düşünmüyorum instagram hesabımda paylaşmıştım.-

Tüm bunlar olurken acaba bloga ne yazsam çok boşladım diyip duruyordum ve bugün yaptığım listeyi toparlarken yanıma aldığım makyaj ve kozmetik ürünlerini yazayım dedim. Kıyafetleri de yazmak isterdim ama hem biraz fazlalar bu yüzden kombin yapıp fotoğraf çekersem onları da blogda görebilirsiniz. :)



Öncelikle ufak tefek ve çoğunluğu makyaj malzemelerinden oluşan bu çantayla başlamak istiyorum. Bu makyaj çantasını bahar ayında Claire's'den almıştım. İçindekiler ise aynen şunlar.



Numaralandırmaya gerek duymadım zaten neyin ne olduğu gayet belli. Baştan başlamak gerekirse Gratis'in bayram indiriminde aldığım gözenek sıkılaştırıcı ve yaşlanma karşıtı -bunu yanlışlıkla aldım- maskelerini göreceksiniz. Eğer gözenek sıkılaştırıcı maskeyi beğenirsem stoklamayı düşünüyorum. Diğer maskeyi ise anneme vereceğe benziyorum. Maskelerin hemen yanında göz ürünleri var. Eyeliner, üç tane rimel -kırmızı olanı boş sadece kaşları sabitliyorum- ve gri renkli Flormar'ın göz kalemi. Bunların yanında ise nemlendiricim ve rujlarım mevcut. Biri kırmızı biri de bordo, Watsons's Magic Lip Balm ise pembe.

Bir alt sıraya gelir isek... Bitmekte direnen Pastel Silky Fondöten, the Balm Sexy Mama, hemen altında Maybelline bronzer ve toz ürünlerin sonuncusu ise göz pınarlarımda kullandığım Maybelline beyaz far.
Oje olarak ise yanıma sadece beyaz oje almaya karar verdim ve Pastel 004 numaralı beyaz ojemi aldım. Yanında hemen asetonum, Garnier Makyaj Temizleme Suyu ve bitmek üzere olan Benri makyaj pamuklarını görebilirsiniz.



İçine büyük ürünleri sığdırmaya çalıştığım bu Oriflame çantasını ise bir zamanlar annemden ödünç almıştım ve hala benimle yaşamakta. Geri gitmek gibi bir niyeti de yokmuş, öyle söyledi.


Vazgeçilmezim Zara Rose parfümüm çantadaki en ufak(!) şey. Hemen yanında Eda Taşpınar'ın bronzlaştırıcı yağı -yazısı burada-, Avene güneş sonrası krem -yazısı burada- ve Johnson's Baby Yağ
 -etiketi koptu- var. Diyeceksiniz bu yağın burada işi ne. Cildim deniz güneş derken tuzlu suyla tüm nemini kaybediyor ve duş sonrası bu yağ, inanılmaz.

Hemen alt sırada hafif ve meyve kokusuyla neredeyse her gün sıktığım Adidas'ın parfümü, Elidor saç bakım spreyi ve deodorantım var.



Çekmece düzenimi yazdığım yazıyı -hemen burada- okuyanlar bu görüntüye aşikarlardır. LYS'den kalma ÖSYM'nin kalemliklerini bu şekilde değerlendirmiştim, şimdi kağıt ve metal törpümü, tırnak makasımı ve tırnak eti gidericimi yanımda böyle taşıyorum.



Öyle 15-20 fırçası olan biri olmadığımdan neredeyse hepsini aldım.



Görmüş olduğunuz şeffaf minik çanta ise Gratis alışverişinden aldığım seyahat şişelerinin çantası.



Çantanın içinde ise yarabandı, uçuk kremi ve sivilce losyonu, çubuk pamuklar, diş macunu ve diş fırçam var. Sol taraftaki mavi şişenin içine ise fırçalarımı yıkamak için Dalin şampuan doldurdum.



Son olarak ise yanıma çubuk tokalarımı almaya karar verdim. Çünkü bugünden itibaren bu çubuklar nasıl kullanılır öğrenmek istiyorum. İstanbul'a gittiğimde eğer vaktim olursa sushi denemek istediğimden bu çubuklarla nasıl yemek yeniliyor öğrenmeliyim!

Şişelere gelir isek... Sol taraftakinde Nivea Firming Vücut Losyonu var. Malum şişesi hayvan gibi olunca minik şişe daha makul oldu. Sprey formatlı şişede ise plaj çantama atmalık saç kremi var. Deniz sonrası çok işe yarıyor.


Sizin tatil hazırlıklarınız tamam mı? Yanınıza neler aldınız benimle paylaşmayı unutmayın.
Hepinize iyi tatiller! :)

Monday, July 21, 2014

Saç Bakım Ürünlerim ve Saç Bakım Yağı Formülüm


Herkese bir pazartesi sendromundan merhabalar,
Birçok kişi gibi ben de pek haz etmiyorum pazartesilerden ama haftaya nasıl başlarsan öyle gider düşüncesine sahip olduğumdan pazartesilerimi hep güzelleştirme çabasındayım.

Bu pazartesi yazısında ise sizinle saç bakım ürünlerimi paylaşmaya karar verdim. Hafta sonu saçlarımla baya ilgili olunca... Saçım çok hızlı uzadığından saçımda kızıl varken çok sık boyatmak zorunda kalmıştım ve doğal olarak saçım yıpranmıştı. Siyaha dönerken organik boyayla boyattırınca biraz kendine geldi ama tatil yazımda -tam şurada- gördüğünüz o deniz kum güneşin saçıma etkisi çok fazla oldu. Bu yüzden hem kestirdim hem de yağlarla bir bakım yapayım dedim ve bana da bir yazı konusu böylece çıkmış oldu.


İlk olarak kullandığım şampuandan başlayalım. Boyalı saçlarımın biricik dostu Elseve Color-Vive Renk Koruyucu Bakım Şampuanı ve Saç Bakım Kremi. Şampuanı ve saç kremini tek geçiyorum! Saçımdaki rengi cidden çok iyi koruyor. Hatta şöyle ki saçımı çok koyu kahveye boyattım fakat ilk zamanlarda siyah gibi durdu. Normalde bir hafta içinde akması gereken boya daha henüz kahveye döndü. Yani fazlasıyla iyi bir renk korumasına sahip. Boyalı saçlara önerimdir.


Gelelim sprey ürünlerime. İlki Elidor Ekspres Bakım Spreyi Işıldayan Parlaklık. Bu ürünü daha çok denizden çıktıktan sonra saçıma uyguluyorum. Hem daha kolay taranıyor hem de mis gibi kokuyor. İkincisi hala bitiremediğim Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Saç Bakım Spreyi. Kesinlikle Çok güzel bir kokusu var ama işlevi sıfır. Saçım kolay taranıyor kabul ediyorum ama dozunu fazla kaçırırsam saçımda ağırlaşmaya neden oluyor ve bu da benim hiç hoşuma gitmiyor. Üçüncü ve son sprey ise Avon Naturals Hair Sprey Kiraz Çiçeği. Bunun kokusuna aşığım. Özellikle kışın yoğun sis, sigara, duman falan derken bütün hepsi saçıma yapışıp kalıyor. Sürekli çantamda taşıdığım bu ürün sayesinde saçım tüm bu kokulardan arınıp kiraz çiçeği kokuyor. :)


Son olarak saç bakım yağlarım ve şekillendiricim. Elidor Belirgin Bukleleri çok kullndığım söylenemez fakat kullandığım zaman memnun kaldığım bi ürün. Saçlarım kıvır kıvır değil fakat hafif dalgalı olduğundan bu ürünle de o dalgaları belirginleştiriyordum. Saçımda hiç bir ağırlaşmaya neden olmadı ama kısa saçlarımda ne kadar kullanabilirim bilmiyorum ama sanırım kardeşime gidecek bir ürün bu. Elseve Mucizevi Yağ ve Barcelino Saç Bakım Yağı ise en sık kullandığım yağ ürünler. Saçımdaki boyayı korumak, elektriklenmesini önlemek için Mucizevi Yağ'ı kullanıyorum. Ayrıntılı yazısını şuradan okuyabilirsiniz, bu yüzden ayrıntıya girmeyeceğim. Gelelim Barcelino'ya... Geçen gün saçlarında oluşan yıpranma için aktardan yağ almaya gittim. Normalde ayrı ayrı aldığım yağları aktarcı amcanın önerisiyle içinde bir sürü yağ (ısırgan yağı, badem yağı, zeytinyağı, hindistan cevizi yağı, buğday yağı, defne gar yağı, çam terebentini, çörekotu yağı, susam yağı, ayçiçeği yağı, ceviz yağı, avokado yağı, fındık yağı, jojoba yağı, soya yağı)  barındıran bu karışımı aldım. Sadece bir kere kullandım ama saçımı gerçekten çok güzel yaptı. Gören herkes tekrar saçını mı boyattın çok güzel parlıyor, çok canlı falan dedi. Gerçekten de saçıma bir canlılık ve parlaklık geldi. Bu yüzden bu ürün bittikçe alacağım kesin.

Saç Bakım Yağı Formülüm


Eğer bu ürünü almasaydım saçım için kullanacağım saç bakım yağları ise;

1 yemek kaşığı zeytin yağı
1 tatlı kaşığı badem yağı
1 tatlı kaşığı avokado yağı
1 tatlı kaşığı jojoba yağı
1 yemek kaşığı argan yağı

Bu yağların hepsini karıştırınca uzun saçlarınıza bile yetecek kadar yağ çıkıyor. Bu yağların hepsinin birbirinden güzel faydaları var saça. Eğer saçınızın çabuk uzamasını istiyorsanız içine 1 tatlı kaşığı çam terebentini de katabilirsiniz. Bu yağları biraz sıvılaştıracaktır. İster sprey formda bir şişeye koyun isterseniz de karıştırdığınız kaptan direk saçınıza uygulayın size kalmış. Son olarak çam terebentini şampuanınızın içine de koyarsanız saçınızın daha hızlı uzadığını göreceksiniz. En azından ben de işe yaramıştı.

Umarım yazıyı okurken zevk almış biraz olsun pazartesi sendromunu atlatmışsınızdır. Hepinize çok güzel bir hafta diliyorum. :)